MASIGNCLEAN101

נסראללה - N12 - נסראללה: "ישראל שואפת למלחמה"

נסראללה - N12 - נסראללה: "ישראל שואפת למלחמה". حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: ״האויב הציוני מסתיר אבדות קשות שספג מהטילים שנורו לעברו בגולן, בטבריה ובצפת״. Facebook gives people the power to share and makes the. נסראללה הוא ידוע כנתמך על ידי אירן , לא צריך להיות גאון גדול , הוא פוחד מהצל שלו , הוא נמצא בבור בלבנון , חי באשליות. את נסראללה הגדיר כראשון הפושעים שיש לשפוט.

נגד מי כוון מבצע זעם האל? מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה.

"נסראללה לא נראה טוב בנאומו, העיניים שלו היו כבויות ...
"נסראללה לא נראה טוב בנאומו, העיניים שלו היו כבויות ... from images.maariv.co.il
חסן נסראללה משתעל ומתקשה לנשום בנאום לרגל יום שחרור לבנון. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. לפוצץ את נסראללה, משחק רשת חינם באתר וינס. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו.

סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

נסראללה מתכוון לומר בתגובה להודעה מספר 0. קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. #חסן_נסראללה בתגובה ראשונה לחשיפת המנהרות, מביא אוסף תשובות דלות וחמקניות, בראשן: המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא.

נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook. נסראללה איים כי פגיעה בירושלים תגרור מלחמה אזורית, אולם הנאום שנקבע מראש לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון ייזכר דווקא בגלל השיעולים. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

נסראללה: "נגיב על חיסול קונטאר בדרך, בזמן ובמקום שנרצה"
נסראללה: "נגיב על חיסול קונטאר בדרך, בזמן ובמקום שנרצה" from images1.ynet.co.il
שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. בנאום טלוויזוני ששודר הערב אמר נסראללה כי: נסראללה הוא ידוע כנתמך על ידי אירן , לא צריך להיות גאון גדול , הוא פוחד מהצל שלו , הוא נמצא בבור בלבנון , חי באשליות. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. מזכל החיזבאללה לשעבר תוקף בחריפות את בכירי לבנון ובראשם נסראללה עקב הפיצוץ בבירות, וקובע כי יש לשפוט אותם ולשלוח אותם לגרדום. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook.

אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו.

ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. לכל היהודים הלא ציונים לנתק את השיקולים שלהם מהשיקול של הציונים, שמובילים את עצמם לאבדון ודאי. קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for חסן נסראללה. נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. ״האויב הציוני מסתיר אבדות קשות שספג מהטילים שנורו לעברו בגולן, בטבריה ובצפת״. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. ‎נסראללה חסן‎ is on facebook. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה.

Israeli Newspapers Regarding Health of Nasrallah | Rumors ...
Israeli Newspapers Regarding Health of Nasrallah | Rumors ... from live.staticflickr.com
״האויב הציוני מסתיר אבדות קשות שספג מהטילים שנורו לעברו בגולן, בטבריה ובצפת״. קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. Facebook gives people the power to share and makes the. אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו.

קלע אל מרכז המטרה על מנת לזרוק את חסן נסראללה מנהיג חיזבאללה ישר לחבית מלאה במי הירקון המטונפים.

יש טיל שיעקור אותו מהבור , זה עניין של זמן , טוב שישלה את עצמו באשליות. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. נגד מי כוון מבצע זעם האל? בנאום לרגל חג העשורא טען מזכל חיזבאללה כי המזימה הישראלית נכשלה, איים על ישראל והזכיר את הטילים המדויקים שיש לארגונו ואמר כי אינו נואם מהבונקר. מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. Facebook gives people the power to share and makes the. אני קורא לכל אלה שבאו לפלסטין הכבושה, לעזוב אותה ולחזור למדינות שמהן הגיעו. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). ״ישראל לא תעמוד במהלומה נוספת של חיזבאללה.

Share This :